Tuesday, October 3, 2017

Japanese Cotton Cheesecake Sedap KL

Salam & hola readers,

Panas!!! Panas!!! Bukan pisang goreng panas ye. Tapi kek keju Jepun ni yang panas dan hangat sekali sambutannya.

Nama glemer dia Japanese Cotton Cheese Cake atau JCCC. Korang boleh jumpa kek ni ada di bakery2, Giant dan Aeon. Ada juga kedai2 JCCC yang glemer kat Malaysia ni macam Uncle Tetsu, Mr. Chizu dan kat Sushi King pon ada. Yang ni kena beratur panjangggg.

Tapi yang nak cerita ni JCCC dibuat sendiri oleh kami, homemade, made with love haaa gitu. Pastilah sedap, lembut, lebih terasa cheese nya, cair je dalam mulut. JCCC ni lain skit daripada cheese cake yang biasa kita makan kat Secret Recipe tu sebab yang tu nama dia New York Cheese Cake haa ala2 omputih gitu. JCCC ni lebih ringan dan gebu macam span lembap pon ada sebab tu nama dia cotton ye tak. JCCC ni pon tak cepat muak bila makan. Sedar tak sedar tiba2 habis je kena makan.

Nah kita belanja sikit gambar2 JCCC ni untuk tatapan readers.

Fresh from oven gemuk2. Kalau dah sejuk dia rendah skit dalam setengah inci.

Perbarisan Japanese Cotton Cheesecake dah siap topping dan sedia dalam kotak untuk COD sekitar Ulu Klang.

Berat setiap biji kek selalunya lebih dari setengah kilo (dah tolak berat papan).

Haaa amacam... meleleh air liurrr yer hehehe. Jom sape2 yang nak order tu boleh la hubungi kami melalui nombor berikut. Murah2 sahaja. RM 30 sebiji berat setengah kilogram. Saiz loyang 7 inci bulat atau 6 inci petak (dua2 sama berat).

019-9922250 (ima)
013-3424991 (azali)

Free COD sekitar KLCC, Wangsa Maju, Ulu Klang, dan sekitarnya. Kami juga terima order di sekitar Kuantan secara berkala. Kawasan2 lain di dalam KL atau Selangor boleh dipertimbangkan dengan jumlah order tertentu. Boleh hubungi untuk maklumat lanjut.


No comments:

Post a Comment

article