Tuesday, September 24, 2013

Masalah selsema di pagi hari

Salam dan hola readers,

Saya sejak dua menjak dah start musim hujan ni, tiap2 pagi mesti selsema. Selalunya sampai ke petang. Taktaula pasal apa. Resdungla kot.

Saya tak minat makan ubat klinik pasal kalau ubat selsema yang betul2 berkesan biasanya mengantuk. Sebab banyak benda nak buat, jadi malas la nak makan. Saya pun cuba2 la supplemen Shaklee. Saya cuba dua jenis supplemen saja iaitu Garlic dan Peppermint-Ginger Plus.


 


Memandangkan saya cuba wat ujikaji ke atas badan sendiri, so mula2 makan garlic jer. Selsema masih ada. Tak jalan. Kemudian saya try Peppermin-Ginger plus saja,pon tak jalan juga. Lepas tu saya cuba makan dua2 sekaligus. Alhamdulillah by tengahari hidung clear. Takde hingus langsung.

Jadi saya rumuskan bahawa selain garlic dapat bantu peredaran darah dah peppermin-ginger elok untuk sistem penghadaman dan masalah angin, sinergi keduanya berjaya menghilangkan selsema secara natural. InsyaAllah akan mantain dengan cara ni. Tak perlulah makan ubat doktor yang mungkin memberikan kesan buruk kepada badan dalam jangka masa panjang. 

Let's heal ourself in a natural way. Alamilah sendiri! :)


Call/SMS/Whatsapp: 0133424991 (Azali/Ima)
SID: 765181

COD area: Wangsa Maju, Gombak, Hulu Kelang, Ampang, Keramat, Setiawangsa, Setapak, Masjid Jamek, Pasar Seni, Kelana Jaya, Kota Damansara, Taman Melati, Selayang dan banyak lagi.

No comments:

Post a Comment

article