Monday, February 17, 2014

Pengalaman test sendiri CoQ Health Plus

Salam n hola readers,



Entry kali ni nak share berkenaan pengalaman saya menggunakan CoQ Health Plus. Jika nak tau lebih lanjut mengenai CoQ Health, boleh baca post kami yang terdahulu - Klil CoQ Health Plus

Selalu orang promo CoQ Health ni untuk orang yang ada masalah jantung atau keletihan.So saya dan wifey terasa nak cuba sendiri CoQ Health ni haritu sebab nak rasa apa efeknya ke atas orang yang rasa diri mereka takde masalah jantung atau masalah kesihatan lain. Harap2 memang takde masalah. Aminnn...hehe

Kami mula ambil CoQ ni belah malam sebab belah siang kami ada banyak suplemen lain nak kena telan. Vitalea, B complex, Vit C, lecithin, alfalfa dan banyak lagi. Jadi belah malam ni la yang kami paling kurang makan supplemen. lagipun CoQ ni mengandungi Vitamin E. Perlu dielakkan untuk dimakan bersama alfalfa untuk mengelak masalah penyerapan ke dalam tubuh bada.

Berbalik kepada pengalaman kami, untuk saya, saya rasa saya mula merasai kesannya selepas 2-3 hari memakannya. Apa yang saya perasan ialah pada kebiasaannya kalau nak bangun pagi niiii siksanya laaa. Set alarm tu sampai 5 selang 10 minit bunyi.

Jadi banyak orang yang ada perangai ni akan tau bahawa mereka selalunya akan lambat atau kelam kabut untuk pegi keje. Jadi apa yang saya rasa selepas beberapa hari ialah, apabila alarm pertama berbunyi, dengan mudahnya saya bangun dan terus duduk. Pastu terus bersiap2 tuk melakukan segala rutin pagi. Mula2 saya agak aneh. Keesokan harinya saya cuba lagi dan memang berhasil. 

Nak dijadikan cerita, dalam seminggu yang lepas ni saya lupa nak makan CoQ. Naik atas katil terus tido jer. Letih sebab banyak keje kot. Baru harini saya perasan bahawa tabiat buruk ni telah kembali. huhuhuhu. InsyaAllah akan try tuk start makan semula.

Untuk wifey plak, dia kena jalan kaki dari LRT masjid jamek ke ofis dia. Jarak tu dalam 200 meter gak kot. So dia pun selalu akan jalan laju2 supaya dia dapat cepat sampai (samala masalah snooze tadi.hihihi). Seperti saya, dia pun perasan sesuatu selepas beberapa hari cuba CoQ ni. Dia kata dia dah tak tercungap2 sebab jalan laju sangat dari stesen LRT ke ofis dia. Dia pun dah seminggu ni tak makan tapi saya lupa nak tanya adakah dia ada penat bila jalan kaki ke ofis tu. Nanti la tanya. Siapkan entry ni dulu. 

Kesimpulannya, ia ada manfaat yang baik untuk orang yang rasa takde masalah jantung macam kami. Tentunya ia bagus untuk orang yang ada masalah. Selalulunya orang ada masalah jantung ni dia senang penat, cepat berpeluh,atau berpeluh waktu sejuk dan peluh di tapak. So kalau anda ada masalah2 seperti ini, mungkin boleh cuba. Dengan izin Allah ia dapat membantu. Tapi kalau nak try, kasi tanya doktor dulu yer. CoQ ni bukan ubat untuk ganti ubat doktor. Ia hanya sebagai membantu. 

Kalau nak boleh hubungi kami. Kami ada ready stok. Selamat mencuba!!

Call/SMS/Whatsapp: 0133424991 (Azali/Ima)


SID: 965181

COD area: Wangsa Maju, Gombak, Hulu Kelang, Ampang, Keramat, Setiawangsa, Setapak, Masjid Jamek, Pasar Seni, Kelana Jaya, Kota Damansara, Taman Melati, Selayang, Bukit Antarabangsa, Sentul dan banyak lagi.

Berminat nak jadi ahli dan membuat pendapatan sampingan atau menjana pendapatan sehingga 6 angka? Boleh hubungi kami untuk maklumat lanjut.



No comments:

Post a Comment

article