Thursday, October 10, 2013

Posting sambil nunggu giliran

Salam and hola readers,

Harini gi Shaklee Wangsa Maju nak beli barang tuk customer. Ngantuk nyer pasal,maka saya pun buatla entry ni.hehehe

Lagipun ni entry first time guna tepon.saje nak test guna app Blogger. Sapa nak try blogging guna fon, download je dari Google Play. Setakat taip 2 perenggan ni okla.hehe

Berbalik pada cite Shaklee, harini gi branch pukul 11 pagi. Dapat nombor 88!!!!! Maka saya buat keputusan tuk datang semula. Maka berangkatlah diri ini ke Cheras untuk beli baju karate baru.yuhuu.

Lepas tu kembali balik ke wangsa maju. Masa tu kul 3 dah. Tau baru nombor brape? 57! Tiga jam baru 20 nombor. Pening.

Pegila solat jap kat surau berdekatan. Alhamdulillah kembali semula nombor dah 71. Rupanya ramai orang dah balik. Beginilah keadaan seharian di Shaklee. Sibuk saja. Maklumla dah ramai orang tau kelebihan Shaklee. Kadang2 sampai abes stok.

Inilah saja entry untuk waktu ini. Sapa2 nak jadi ahli bawah saya bole sms/whatsapp/call 0133424991 atau PM page kami di facebook Shaklee Rocks. Maaf tak dapat buat direct link pasal guna fon.tak habis kaji lagi.

Kelebihan bawah saya? Saya rajin ke wangsa maju pasal dekat dgn rumah. Nanti saya bole belikan barang anda. Anda tak perlu ke wangsa maju dan tak perlu beli online. Dapat jimat duit minyak dan duit pos. Hehe. Ni utk kawasan lembah kelang terpilih saja ye. Utk luar kawasan, pos ikut kos poslaju.Masih jimat jika berat tak sampai sekilo. Maklumat lanjut bole tanya terus ke fb page atau nombor di atas.

Sekian. Sampai ke lain kali. Senyummmm :)

No comments:

Post a Comment

article