Friday, June 28, 2013

Promosi - Shaklee Mealshakes

Salam and hola readers,

Sempena bulan Jun yang bakal berakhir ni, saya ada membuat promosi untuk Shaklee Mealshakes. Saya ada tinggal beberapa canister jer lagi untuk di habiskan. 


Untuk yang tertanya apakah kebaikan Shaklee Mealshakes ini, ia bukan sekadar makanan segera untuk menganti sarapan, makan tengahari atau makan malam sahaja. Mealshakes ni kaya dengan Vitamin A, Vitamin B12, B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic,  Vitamin C, Vitamin E, Biotin, Vitamin D, Niacin, dan juga mineral2 penting kalsium, iodin, besi, fosforus, magnesium, selenium, chromium, molybdenum, zinc. 

Kerana khasiat inilah saya memberikan kepada anak2 saya yang berumur 5 dan 3 tahun. Mereka berdua ni kurang makan. Kalau makan pun hanya makanan2 tertentu saja. Jadi untuk memastikan mereka dapat khasiat secukupnya saya tambahkan Mealshakes ni dalam susu mereka.

Selain itu, ia sesuai untuk orang yang sukar untuk telan pil2 supplemen. Maka minuman lazat ni dapat membantu menambahkan zat yang diperlukan oleh badan. Orang nak diet pun boleh mengamalkannya. Wifey suka minum pagi2 sebelum pegi kerja. Dia cakap dia rasa kenyang kat ofis. Jadi dia takla beli kuih muih yang dijual kat kafe. Maka kuranglah dia makan.hehe

Jadi kalau nak dapatkan Mealshakes ni dengan harga runtuh, hubungi saya segera di 0133424991. Shaklee ID 965181. Selamat mencuba!


No comments:

Post a Comment

article