Wednesday, June 26, 2013

Pengalaman Guna Shaklee - Performance Drink

Salam and hola Readers,

                                                             









Cite skit pasal Performance Drink ni. PD telah dibuktikan secara klinikal untuk menghidrasi badan manusia lebih baik dari air. PD juga mengandungi lebih banyak elektrolit yang memberikan lebih banyak tenaga berbandding minuman tenaga lain. PD mempunyai campuran elektrolit OPTI-LYTE™ dengan campuran karbohidrat yang unik yang memberikan tenaga segera dan lebih lama untuk hidrasi yang optima. Ia terbukti secara klinikal untuk:


  • mengurangkan kehilangan cecair untuk hidrasi yang lebih baik
  • mengekalkan tahap glukosa dalam darah untuk mengekalkan pengeluaran tenaga dan meningkatkan stamina
  • meningkatkan ketahanan badan untuk atlet
  • tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau pengawet



Produk ini juga diikitiraf halal oleh Islamic Services of America (ISA). ISA adalah badan yang diiktiraf oleh Jakim untuk mengeluarkan sijil halal. Klik link di bawah untuk membaca lebih lanjut

Shaklee Halal

Saya dah cuba sendiri produk ini dan ternyata berkesan. Kalau dah try sendiri barula bleh nak promo kat orang lain. Orang pun yakin skit nak beli kan kalau penjual sendiri dah try *wink*

Saya gunakan Shaklee PD ni untuk kelas karate. Kalau ikut label, dia suruh bacuh 3 sudu dalam satu cawan air. Tapi saya bancuh 2 sudu dalam sebotol air. Mula2 dulu saya buh 3 sudu tapi mata segar sampai kul 12 malam tak ngantuk lagi (kelas malam). Jadi saya kurangkan ke 2 sudu masa latihan seterusnya.. 

So nak dijadikan cerita, saya minum 2-3 teguk sebelum kelas bermula. Lepastu berkaratela pakcik pung pang pung pang. Sekali dah lama2 tu baru perasan, baju karate yang tebal tu habis basah lencun. Kira kalau perah tu memang boleh keluar air la. Sensei dan sempai sume perasan. Rupanya dah lama berkarate tapi tak penat dan tak haus. Selalu saya kalau gi kelas memang habisla air sebotol. Tapi bila minum ni, air tak habis pun sebotol. Cer tengok gambar bawah. Tengok warna baju lagi gelap dari warna seluar. Makna memang lencun habis baju tu. Air dalam botol tu tak habis pon. Ni gambar lepas kelas tau. 



Nak ceritanya produk ni berkesanla walaupun tidak mengambil sukatan yang disyorkan. 

Produk ini bukan sahaja sesuai untuk para atlet, ia juga sesuai untuk:
  • orang yang mengalami masalah dehidrasi
  • ibu mengandung (selamat digunakan)
  • orang puasa pun sesuai. kan dah nak bulan puasa ni. boleh la minum masa sahur.InsyaAllah rasa lesu tu takde atau paling tidak pun lambat lesu.
  • orang yang sibuk dengan kerja dipejabat
  • para surirumah
Amacam mau cuba? boleh hubungi saya di 013-3424991(call/sms/whatsapp) untuk mendapatkan HARGA ISTIMEWA yang lebih rendah dari harga pasaran (bukan barang ciplak yer)




No comments:

Post a Comment

article