Thursday, November 7, 2013

Kenali Vivix dan fungsinya

Salam dan hola readers,


Harini nak cerita sikitla pasal Vivix ni. Vivix ialah produk revolusinari anti-penuaan pada tahap selular yang terbaik didunia.

Vivix mengandungi campuran unik botani Polyganum Cuspidatum, Aggur Muscadine, Elderberri Eropah dan lobak ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fotokimia yang terdiri dari sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti penuaan.

Vivix memberikan impak kepada 4 mekanisma penting penuaan pada tahap selular.
  • Kerosakan DNA – tubuh diserang setiap hari dengan serangan yang boleh merosakkan DNA. Setiap serangan menghasilkan ‘typo’ atau kesilapan dari yang asal yang mana ia akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan dalam Vivix akan melindungi dan memperbaiki selular DNA.
  • Pengawalan genetic – menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap selular. Dalam kajian klinikal, Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetic utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular.
  • Pengeluaran tenaga yang kian menurun oleh sel-sel – Didalam sel terdapat Mitochondria yang menjana tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan Mitochondria menurun, tahap tenaga akan menurun. Ramuan Vivix akan menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga dalam sel.
  • Penimbunan protein AGE (Advanced Glycation End Products) – Penimbunan protein AGE menyebabkan kerosakan tahap selular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur. Vivix adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

Sekarang mari kita tengok apakah bahan2 didalam Vivix ni
  • Anggur Muscadine – satu2nya anggur di alam semulajadi yang mempunyai lebih dari satu kromosom yang mana saintis percaya ia mengukuhkan profil polifenol yang baik untuk kesihatan. Ia juga mengandungi asid ellagik yang tinggi  dimana ia tidak dijumpai dalam mana2 anggur jenis lain dimana ia mempunyai ciri2 menghentikan kimia penyebab kanser,, anti-virus dan anti-bakteria.
  • Lobak ungu – Sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Ia juga mengandungi anthocyanins, suatu anti-oksida yang kuat. Antocyanins menunjukkan aktiviti biologi termasuk anti-oksidan, anti-radang, anti-mikrobial dan anti-carcinogen (penyebab kanser). Ia juga menunjukkan kesan pada  saluran darah, platlet dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko sakit jantung
  • Elderberry eropah – Amat berkesan dalam mengubati simptom flu, terutama influenza B. Ia mengandungi flavanoids yang mempunyai ciri anti-oksida yang mengukuhkan system imun. Elderberry juga kaya dengan vitamin A, B, C dan nutrient seperti asid amino, carotenoid, tannin dan rutin. Selain menguatkan system imun, ia amat baik untuk melawan jangkitan virus, asma, batuk, sesak hidung dan dada serta diabetes. Elderberry juga memberi perlindungan kepada penyakit jantung dan strok.
  • Polygonum Cuspidatum – Dikenali sebagai Knotweed Jepun. Merupakan sumber komersil Resveratrol. Resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.
Panjang lebar pulak bercerita pasal Vivix ni. Baru intro. Nanti dalam post lain nak share kebaikan dan testimoni2 dari pengguna2 Vivix yang berpuas hari.

Kalau nak mendapatkan Vivix ni boleh hubungi kami:

Call/SMS/Whatsapp: 0133424991 (Azali/Ima)

SID: 965181

COD area: Wangsa Maju, Gombak, Hulu Kelang, Ampang, Keramat, Setiawangsa, Setapak, Masjid Jamek, Pasar Seni, Kelana Jaya, Kota Damansara, Taman Melati, Selayang, Bukit Antarabangsa, Sentul dan banyak lagi.

Berminat nak jadi ahli dan membuat pendapatan sampingan atau menjana pendapatan sehingga 6 angka? Boleh hubungi kami untuk maklumat lanjut.

No comments:

Post a Comment

article